אמנת שירות

אנו עובדי ומנהלי האודן שואפים לפעול, כל אחד בתחום אחריותו, על פי ערכים אלו:

מצוינות, מקצועיות, איכות וחדשנות

מתן חוויית
שירות חיובית

הגינות, יושרה
וכבוד הדדי

שיפור והתייעלות
לאורך כל הדרך

מצוינות, מקצועיות, איכות וחדשנות

  • נשאף למצויונות והובלת שוק תוך הקפדה על אמינות והגינות.
  • נעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותינו.

  • נבחן ונזהה את צרכיו, רצונותיו וציפיותיו של כל לקוח ונספק לו את הפתרון המתאים והייחודי לו תוך מתן ערך מוסף.

  • נשמר ונפתח את רמת המקצועיות הגבוהה של עובדינו באופן שוטף.

  • נשמר ונפתח את הקשרים המסחריים עם הספקים המובילים והמקצועיים ברחבי העולם, על מנת לספק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר.

מתן חווית שירות חיובית

  • נעשה ככל יכולתנו לייצר עבור הלקוח חוויית שרות חיובית ותחושת wow.
  • ניתן ללקוחותינו מענה ראשוני בזמן הקצר ביותר האפשרי ולא יאוחר מ-2 ימי עסקים.
  • נבצע תיאום ציפיות מול הלקוח ונעדכן אותו בלוחות הזמנים הצפויים.
  • נעשה מאמץ למסור מסמכים שבידינו תוך 3 ימי עסקים, לתאם פגישה תוך 7 ימי עסקים ולמסור מידע לגבי זכויותיו של הלקוח בניהול תביעה תוך 2 ימי עסקים.

הגינות, יושרה וכבוד הדדי

  • נתייחס ללקוחותינו בהגינות, אמינות וכבוד הדדי.

  • נכבד את פרטיותם של לקוחותינו ונשמור על דיסקרטיות.

  • נפעל לתת ללקוחותינו את המידע הדרוש להם לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורם.

שיפור והתייעלות לאורך כל הדרך

אנו מעודדים את לקוחותינו להסב את תשומת ליבנו לנושאים המצריכים בחינה, שיפור, והתייעלות. בנושאים אלו ניתן לפנות לאחראית שירות לקוחות, גב' ליטל גולדברג, בטלפון: 03-6387021 או במייל: LitalG@howden.co.il